Czy telewizja w media miksie ma jeszcze sens

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska.

Publikacja: 13.10.2020 10:00

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Multiscreen Day 2020

Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.

Multiscreen Day obędzie się formule hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie https://multiscreenday.pl/ uczestnicy mogą wybrać formę udziału, tj. online (udostępniona zostanie platforma z transmisją live) lub wziąć udział w konferencji stacjonarnie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska 63, Warszawa).

– Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska" oraz autor programu konferencji.

Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:

Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?

Dlaczego telewizor to tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma żadnego znaczenia?

Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?

Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?

Co wspólnego mają gry i Netflix?

Dlaczego wideo, na Facebooku, Intagramie, na mobile'u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?

Jakich formatów użyć?

Jakie formy są najbardziej impactowe?

Jak to zrobić w rozsądnych budżetach?

Bilety na wydarzenie można kupić na stronie wydarzenia.

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Multiscreen Day 2020

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Multiscreen Day 2020

Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Media
Prezes Legimi: audyt potrwa do końca marca
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Media
Sprzedaż TVN wchodzi w drugą fazę. Kto ubiega się o stację?
Media
Amazon wspiera X. To nie jedyny duży powrót na platformę Muska
Media
„Plus Minus” w nowych szatach. Metamorfoza weekendowego wydania „Rzeczpospolitej”
Media
Zmiany w „Rzeczpospolitej”. Nowi zastępcy redaktora naczelnego, nowa struktura