Aktualizacja: 22.02.2021 06:27 Publikacja: 21.02.2021 21:00
Foto: pexels.com
Około 35 proc. gospodarstw domowych w Polsce ogląda wyłącznie naziemną telewizję cyfrową (NTC) – mówią tegoroczne dane Nielsena, które poznała „Rz". To mniej więcej tyle, ile w 2019 r. (35,2 proc.), mniej niż rok temu i kolejny raz mniej niż w rekordowym 2018 r. (37 proc.).
– Oglądalność kanałów w cyfrowej telewizji naziemnej utrzymuje się na stabilnym poziomie. W najbliższym czasie nie przewidujemy większych zmian w tym zakresie, a planowane pojawienie się nowego kanału, który miałby zastąpić ATM Rozrywka, nie powinno istotnie wpłynąć na odbiór całej naziemnej telewizji cyfrowej – uważa Krzysztof Nożyński z Nielsen Media.
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas