Aktualizacja: 28.05.2021 06:24 Publikacja: 27.05.2021 21:00
Z inteligentnych odbiorników korzysta ponad 10 mln Polaków. To dwa razy więcej niż pięć lat temu.
Foto: shutterstock
Pomimo faktu, że inteligentna telewizja (smart TV) w ostatnich pięciu latach rozwijała się średnio w imponującym tempie 20 proc. rocznie, to w dalszym ciągu jest relatywnie słabo rozpowszechniona. Jak wynika z najnowszych badań firmy Gonet.TV, które „Rzeczpospolita" publikuje jako pierwsza, 54 proc. dorosłych osób w dalszym ciągu nie używa smart TV.
Co prawda w Polsce co minutę sprzedają się średnio cztery odbiorniki telewizyjne, jednak większość z nich to najtańsze modele, których cena nie przekracza 1,5 tys. zł. A to oznacza, jak tłumaczą eksperci, że nie posiadają funkcji smart. Sceptycy sugerują, że nie ma co się spodziewać szybkiego upowszechnienia inteligentnej telewizji dzięki zakupom nowych telewizorów. Tym bardziej że nawet jeśli mamy już inteligentny odbiornik, to sześciu na dziesięciu użytkowników nie korzysta z jego funkcji online.
W czwartym kwartale operator platformy e-commerce z książkami wykazał straty. Inwestorzy zdają się jednak wierzyć, że to już koniec kłopotów.
Podobnie jak przy każdym wyjeździe poza granice kraju, również zimą warto pamiętać o zapewnieniu sobie i naszym najbliższym ochrony, jaką daje właściwa polisa ubezpieczeniowa na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.
Przynajmniej trzy wstępne oferty złożyli inwestorzy na akcje TVN sprzedawane przez amerykański koncern Warner Bros. Discovery. Na co stać potencjalnych nabywców?
Amazon znacząco zwiększa liczbę reklam na platformie społecznościowej miliardera Elona Muska X, poinformował dziennik „Wall Street Journal”, powołując się na informatorów. Koncern, podobnie jak wiele innych firm i domów mediowych, zrezygnował z reklam na platformie po kontrowersyjnych postach Elona Muska.
Od 1 lutego „Plus Minus”, weekendowy magazyn „Rzeczpospolitej”, ukazywać się będzie w odświeżonej postaci. Okładka drukowana będzie na uszlachetnionym papierze, zmieniono jej makietę, wprowadzono zmiany w typografii i układzie graficznym całego magazynu.
Redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Michał Szułdrzyński reorganizuje kierownictwo redakcji. Od lutego jego zastępcami będą Ewa Szadkowska, Marzena Tabor-Olszewska, Michał Płociński i Cezary Szymanek.
Rusza kluczowa odsłona sporu o władzę w fundacjach założonych przez miliardera. Sąd w Liechtensteinie zbiera się w tym tygodniu. Kiedy wyda decyzję?
Z dzisiejszego galimatiasu wyjdziemy pewnie silniejsi i dojrzalsi, a świat, również nasz świat, będzie zmierzał w lepszą stronę
Telewizja Republika miałaby raczej małe szanse na pociągnięcie do odpowiedzialności szefa WOŚP za postawienie ultimatum firmom reklamującym się w tej stacji. Jerzy Owsiak musiałby najpierw zostać uznany za przedsiębiorcę konkurującego z medium.
Od 1 lutego „Plus Minus”, weekendowy magazyn „Rzeczpospolitej”, ukazywać się będzie w odświeżonej postaci. Okładka drukowana będzie na uszlachetnionym papierze, zmieniono jej makietę, wprowadzono zmiany w typografii i układzie graficznym całego magazynu.
Redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Michał Szułdrzyński reorganizuje kierownictwo redakcji. Od lutego jego zastępcami będą Ewa Szadkowska, Marzena Tabor-Olszewska, Michał Płociński i Cezary Szymanek.
W procesie sprzedaży telewizji TVN ofertę złożył polski miliarder Michał Sołowow oraz Wirtualna Polska Holding - podało Radio Zet, nie ujawniając źródeł. Jest pierwsza oficjalna informacja w tej sprawie.
„Prawo karne nie jest proporcjonalnym środkiem ochrony reputacji. Obecność przestępstwa zniesławienia w kodeksie karnym wywołuje efekt mrożący, uderzając w wolność mediów i swobodę wypowiedzi, na czym tracimy wszyscy jako społeczeństwo demokratyczne” - piszą autorzy apelu o wykreślenie artykułu 212 z Kodeksu karnego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas