Klęska kadry, ból głowy sponsorów

Półminutowy spot przy meczu reprezentacji to koszt nawet kilkuset tysięcy złotych. Spektakularna porażka piłkarzy to wyzwanie: czy dalej brnąć w promowanie się przegranymi? Potencjalnych klientów może to tylko dodatkowo zirytować.

Aktualizacja: 17.06.2021 06:21 Publikacja: 16.06.2021 21:00

Klęska kadry, ból głowy sponsorów

Foto: PAP/EPA/Kirill Kudryavtsev

19 czerwca kadra spotka się z Hiszpanią i, póki co, to przed tym meczem według cennika TVP spoty są zdecydowanie najdroższe – 30 sekund to cennikowo 400,9 tys. zł. Ostateczne stawki mogą być nawet jeszcze wyższe, wszystko zależało od zainteresowania partnerów. Mogło być ono duże, ponieważ piłka nożna – mimo kompletnego braku sukcesów – wciąż przyciąga najwięcej uwagi kibiców. Spektakularna klapa w meczu ze Słowacją wystawiła cierpliwość najwytrwalszych na ogromną próbę.

Pozostało 87% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?