Klęska kadry, ból głowy sponsorów

Półminutowy spot przy meczu reprezentacji to koszt nawet kilkuset tysięcy złotych. Spektakularna porażka piłkarzy to wyzwanie: czy dalej brnąć w promowanie się przegranymi? Potencjalnych klientów może to tylko dodatkowo zirytować.

Aktualizacja: 17.06.2021 06:21 Publikacja: 16.06.2021 21:00

Klęska kadry, ból głowy sponsorów

Foto: PAP/EPA/Kirill Kudryavtsev

19 czerwca kadra spotka się z Hiszpanią i, póki co, to przed tym meczem według cennika TVP spoty są zdecydowanie najdroższe – 30 sekund to cennikowo 400,9 tys. zł. Ostateczne stawki mogą być nawet jeszcze wyższe, wszystko zależało od zainteresowania partnerów. Mogło być ono duże, ponieważ piłka nożna – mimo kompletnego braku sukcesów – wciąż przyciąga najwięcej uwagi kibiców. Spektakularna klapa w meczu ze Słowacją wystawiła cierpliwość najwytrwalszych na ogromną próbę.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Media
Amerykański startup przejmie TikToka w USA? Trump ma wkrótce podjąć decyzję
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Media
„Powiedz to Kobiecie", nowy podcast „Rzeczpospolitej"
Media
Przemysław Tychmanowicz zastępcą redaktora naczelnego „Parkietu”
Media
Oficer bezpieki stworzy cyfrową gospodarkę Rosji. Będzie więcej cenzury i kontroli w sieci
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Media
TikTok przegrał w amerykańskim sądzie. Już w niedzielę może zostać zakazany
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku