Amazon znóe wspiera X. To nie jedyny duży powrót na platformę Muska

Amazon znacząco zwiększa liczbę reklam na platformie społecznościowej miliardera Elona Muska X, poinformował dziennik „Wall Street Journal”, powołując się na informatorów. Koncern, podobnie jak wiele innych firm i domów mediowych, zrezygnował z reklam na platformie po kontrowersyjnych postach Elona Muska.

Aktualizacja: 31.01.2025 09:59 Publikacja: 31.01.2025 09:35

Mark Zuckerberg, Lauren Sanchez, Jeff Bezos, Sundar Pichai i Elon Musk podczas inauguracji prezydenc

Mark Zuckerberg, Lauren Sanchez, Jeff Bezos, Sundar Pichai i Elon Musk podczas inauguracji prezydenckiej Donalda Trumpa w rotundzie Kapitolu w Waszyngtonie

Foto: Bloomberg

Do tej znaczącej zmiany doszło po tym, jak gigant e-commerce wycofał znaczną część swoich reklam z platformy ponad rok temu z powodu obaw dotyczących mowy nienawiści.

Dyrektor generalny Amazon Andy Jassy osobiście brał udział w podjęciu decyzji, która może skutkować znacznie większymi wydatkami firmy na X – informuje WSJ.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach
Media
„Minecraft: Film” ustanowił rekord kinowy w Polsce. Wygrał z polskim filmem