To był bardzo burzliwy rok dla gier. Jaki będzie ten nadchodzący?

Przez branżę przetoczyła się fala zwolnień, wiele premier rozczarowało. Ale rynek nadal ma dobre perspektywy. To będzie ciekawy rok.

Publikacja: 24.12.2024 05:53

To był bardzo burzliwy rok dla gier. Jaki będzie ten nadchodzący?

Foto: Adobe Stock

Niemal o jedną trzecią, do 260 mld dol., urośnie globalny rynek gier do 2028 r. – wynika z prognoz firmy doradczej Bain & Company. Już w 2023 r. wartość rynku gier była o 10 mld dol. wyższa niż łączne wydatki na streaming wideo (114 mld dol.), muzyki (38 mld dol.) oraz bilety do kina (34 mld dol.). Rynek gier rośnie, ale w ostatnich latach jest coraz trudniejszy. Część studiów musiało przeorganizować swój biznes i zrezygnować z mniej rentowych projektów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Media
„Powiedz to Kobiecie", nowy podcast „Rzeczpospolitej"
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Media
Przemysław Tychmanowicz zastępcą redaktora naczelnego „Parkietu”
Media
Oficer bezpieki stworzy cyfrową gospodarkę Rosji. Będzie więcej cenzury i kontroli w sieci
Media
TikTok przegrał w amerykańskim sądzie. Już w niedzielę może zostać zakazany
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Media
SEC pozywa Elona Muska w sprawie Twittera. Miał złamać prawo, by zaoszczędzić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej