TV Republika dzieli bardziej niż TVP Info. Są badania

Widzom cyfrowej telewizji naziemnej i ich preferencjom przyjrzała się w najnowszym wydaniu badania Projekt Cyfrowizja agencja mediowa Wavemaker. Wnioski opisujemy jako pierwsi.

Publikacja: 02.12.2024 18:19

TV Republika dzieli bardziej niż TVP Info. Są badania

Foto: Adobe Stock

Widzowie naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) – bezpłatnej (jeśli nie liczyć abonamentu radiowo-telewizyjnego) i nadawanej naziemną drogą rozsiewczą – stanowią około 23 proc. widowni przed telewizorami w Polsce (dane Nielsen). Dostęp tylko do takiej telewizji ma zaś 25-27 proc. gospodarstw domowych (dane Krajowy Instytut Mediów). Agencja Wavemaker przyjrzała się im i ich preferencjom jako konsumentom telewizyjnych treści.

Ubożsi Polacy korzystają tylko z anteny. Rzadko oglądają Netfliksa

Pozostało jeszcze 92% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Prezes Legimi: audyt potrwa do końca marca
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Media
Sprzedaż TVN wchodzi w drugą fazę. Kto ubiega się o stację?
Media
Amazon wspiera X. To nie jedyny duży powrót na platformę Muska
Media
„Plus Minus” w nowych szatach. Metamorfoza weekendowego wydania „Rzeczpospolitej”
Media
Zmiany w „Rzeczpospolitej”. Nowi zastępcy redaktora naczelnego, nowa struktura