Aktualizacja: 25.11.2024 01:57 Publikacja: 09.08.2024 04:30
Platformy streamingu zmieniły sposób konsumpcji treści wideo i zwiększyły wymagania widzów
Foto: AdobeStock
Z punktu widzenia widzów wraz z wprowadzeniem abonamentów z reklamą platformy streamingowe zaczynają upodabniać się do tradycyjnej telewizji linearnej. Jednak udziałowcy i zarządy medialnych firm widzą wyraźną różnicę w potencjale biznesów. Dowodzą tego ostatnie decyzje Warner Bros. Discovery, właściciela platformy Max, która w tym roku zadebiutowała także w Polsce.
Trwa spór o władzę nad imperium Zygmunta Solorza. Mimo tego Cyfrowy Polsat, główna część imperium miliardera, pobił oczekiwania rynku kapitałowego co do zysków i podtrzymuje strategiczne plany. Jak to zrobił i na co będzie wydawać pieniądze?
Aby w tym roku frekwencja w kinach nie spadła, IV kwartał musi wypaść dużo lepiej niż rok temu. Na rezultatach może zaważyć kilka głośnych filmów.
Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jeden z wiodących dzienników giełdowych i inwestycyjnych w Polsce, ogłasza nową ofertę prenumeraty, która daje czytelnikom wyjątkową okazję do czerpania zysków z najnowszych analiz, prognoz rynkowych oraz ekskluzywnych materiałów przygotowanych przez zespół ekspertów.
Ekspercka wiedza z zakresu biznesu, ekonomii i prawa, książki i poradniki, nieograniczony dostęp do rp.pl i pro.rp.pl, newslettery oraz pięć nowych tygodników tematycznych – to wszystko obejmuje odnowiona i ubogacona oferta prenumeraty „Rzeczpospolitej” na przyszły rok.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
To był prawdziwy rollercoaster. W ostatnich dniach kurs akcji Trump Media podlegał silnym wahaniom.
W sprawie odwołania dyrektorki Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej Karoliny Rozwód głos zabiera przewodniczący Rady PISF Andrzej Jakimowski.
Wielki sukces operatora Michała Dymka i duńsko-polskiego filmu Magnusa von Horna „Dziewczyna z igłą”.
W tym tygodniu rozmawiamy w podcaście „Komisja Kultury” z Rafałem Christem, redaktorem portalu Spider’s Web Rozrywka i autorem recenzji filmowych do „Plusa Minusa”, o jednej z najbardziej oczekiwanych premier kinowych tego roku – „Gladiatorze 2” w reżyserii Ridleya Scotta.
Podczytuję po raz kolejny opowieści o Wiedźminie przed premierą nowej książki i czekam na domknięcie serialu „Yellowstone” – jednej z najlepszych tego typu produkcji od lat.
Nagrodzoną Złotą Palmą „Anorę” ogląda się niczym spadkobierczynię zwariowanych komedii z lat 30. i 40. XX wieku. Tylko że to, czego wtedy ze względu na obowiązującą w Hollywood autocenzurę nie można było pokazać, Sean Baker prezentuje bez żadnych ograniczeń.
Wielkie widowisko „Gladiator II” i współczesne opowieści „Anora” i „Kolonia nr 5” to filmy o ludziach wyrzucanych na społeczny margines.
„JFK” (1991 r.) w reżyserii Olivera Stone’a oceniano skrajnie: albo jako film „absurdalny” i „histeryczny”, albo „dzieło przekonujące” i „polityczny nokaut”. Zgodnie jednak przyznawano, że obraz dobrze oddawał emocje i wątpliwości Amerykanów związane z zamachem na prezydenta Kennedy’ego 22 listopada 1963 r. w Dallas.
We francuskich dzielnicach emigranckich nienawiść zaczyna rosnąć w chłopcach, którzy ledwo skończyli jedenaście, dwanaście lat. I to jest nasza przegrana – mówi Ladj Ly, twórca filmu „Kolonia nr 5”, który wchodzi na nasze ekrany”.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas