Aktualizacja: 09.05.2025 15:54 Publikacja: 09.08.2024 04:30
Platformy streamingu zmieniły sposób konsumpcji treści wideo i zwiększyły wymagania widzów
Foto: AdobeStock
Z punktu widzenia widzów wraz z wprowadzeniem abonamentów z reklamą platformy streamingowe zaczynają upodabniać się do tradycyjnej telewizji linearnej. Jednak udziałowcy i zarządy medialnych firm widzą wyraźną różnicę w potencjale biznesów. Dowodzą tego ostatnie decyzje Warner Bros. Discovery, właściciela platformy Max, która w tym roku zadebiutowała także w Polsce.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas