Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami. Teraz Max

Startujący 11 czerwca Max, nowa platforma streamingowa grupy Warner Bros. Discovery, będzie miał trzy abonamenty. Najtańszy – z reklamami. To nie pierwsza tego typu oferta w Polsce. Ile kosztuje?

Publikacja: 05.06.2024 04:30

Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami

Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami

Foto: Bloomberg

Warner Bros. Discovery, właściciel telewizji TVN, ale też platform streamingowych Player.pl i HBO Max, w pierwszy wtorek czerwca podał oficjalnie, jakie będą ceny platformy, która ma zastąpić HBO Max. Wprowadza abonament z reklamami. Jest nieco droższy niż dziś dostęp do HBO Max bez nich.

Grupa rezygnuje z marki HBO w nazwie serwisu i będzie on nazywać się Max. Taką aplikację będą musieli pobrać i zainstalować użytkownicy HBO Max, aby zachować dostęp do wykupionej oferty. WBD obiecuje, że katalog pozycji do obejrzenia będzie dwa razy większy, ale poza tym dotychczasowy widz nie powinien odczuć różnicy. Chyba że zechce skorzystać z nowej oferty, którą Max będzie promować.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach
Media
„Minecraft: Film” ustanowił rekord kinowy w Polsce. Wygrał z polskim filmem