Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy

Wejście platform streamingowych na rynek reklamy to ryzyko i szansa dla krajowych nadawców telewizyjnych.

Publikacja: 22.04.2024 04:30

Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy

Foto: AdobeStock

Liczba abonentów korzystających z tanich planów Netfliksa z reklamami urosła w kwartał o 65 proc. – podała przed weekendem amerykańska platforma streamingowa. Nie zdradziła, ile osób kupiło już od niej taki pakiet ogółem. Wiadomo jedynie, że tam, gdzie oferta jest dostępna, kusi się na nią prawie co drugi z nowych użytkowników (40 proc.). Różnice cenowe są spore. Przykładowo w Australii dostęp z reklamami kosztuje 6,99 dol., o 10 dol. mniej niż oferta bez marketingowego przekazu. W Hiszpanii to 5,5 euro – taniej o 7 euro.

Pozostało 87% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?