Aktualizacja: 27.11.2020 10:03 Publikacja: 27.11.2020 09:26
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz
O decyzji poinformowała francuska centrala sieci na swoim koncie na Twitterze. Jest to reakcja na wpis jednej użytkowniczki serwisu społecznościowego, która przedstawiła na grafice reklamę Carrefoura na stronie tvp.info widniejącą obok nagłówków dotyczących społeczności LGBT, w tym cytatu arcybiskupa Marka Jędraszewskiego o „tęczowej zarazie”. Kobieta oznaczyła w poście sieć Carrefour i zapytała, czy firma jest świadoma, że „jej wydatki reklamowe finansują najbardziej obrzydliwą nienawiść anty-LGBT”.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas