Aktualizacja: 02.04.2025 00:05 Publikacja: 28.02.2024 21:31
Foto: AdobeStock
32 europejskie grupy medialne, głównie wydawnictwa prasowe, wystąpiły dziś ze wspólnym pozwem przeciwko Google, spółce zależnej Alphabetu. Firmy, wśród których jest polska Agora, domagają się 2,1 mld euro z tytułu korzyści utraconych za sprawą praktyk technologicznego giganta na rynku reklamy cyfrowej.
Według agencji Reuters, wśród pozywających są m.in. niemiecki Axel Springer, norweski Schibsted, austriacki Krone, belgijskie grupy DPG Media i Mediahuis, duńska TV2 Danmark, fińska Sanoma, polska Agora, hiszpańska Prensa Iberica i szwajcarski Ringier.
„Rzeczpospolita” wraz z pięcioma wiodącymi organizacjami przedsiębiorców i pracodawców inicjuje ambitny projekt...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Słynny szyld przedstawiający niebieskiego ptaszka, który wisiał na siedzibie Twittera (obecnie X), trafił na auk...
Branża streamingowa jest relatywnie młoda. Teza, że platform jest za dużo, jest przedwczesna – przekonuje Monty...
Michael Abramowitz, dyrektor rozgłośni „Głos Ameryki” - VOA, poinformował w mediach społecznościowych, że został...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Znane użytkownikom platform streamingowych i abonentom płatnej telewizji funkcje schodzą pod strzechy. Warunek:...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas