Rekordowa oglądalność nowego programu informacyjnego w TVP1

Niemal średnio 4,5 mln widzów przyciągnęło przed ekrany pierwsze wydanie serwisu "19.30", następcy "Wiadomości" – informuje serwis press.pl.

Publikacja: 22.12.2023 14:10

Na ekranie telewizyjnym dziennikarz Marek Czyż podczas pierwszego wydania programu informacyjnego "1

Na ekranie telewizyjnym dziennikarz Marek Czyż podczas pierwszego wydania programu informacyjnego "19:30" który zastąpił "Wiadomości" TVP

Foto: PAP/Radek Pietruszka

Serwis nadano 21 grudnia w TVP 1 i TVP Polonia. W Jedynce miał on średnio 4,2 mln widzów (32,6 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 32,11 proc. w komercyjnej 16-49 i 31,3 proc. w komercyjnej 16-59), a w TVP Polonia – 270 tys. i odpowiednio 2,09 proc., 1,96 proc. i 2,43 proc.

W listopadzie w samej Jedynce "Wiadomości" notowały średnio 1,89 mln widzów, a łącznie w TVP 1 i TVP Info – 2,71 mln widzów — informuje Press.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?