Oko na reklamy państwowych firm. PGE i Orlen będą się tłumaczyć?

Kampanie PGE i Orlenu to przykłady marketingowego przekazu, z którego według Jakuba Bierzyńskiego, szefa domu mediowego OMD, zarządy spółek będą musiały się tłumaczyć. – Chcemy rzetelnie informować – słyszymy z drugiej strony.

Publikacja: 22.09.2023 03:00

Oko na reklamy państwowych firm. PGE i Orlen będą się tłumaczyć?

Foto: PAP/Rafa Guz

Spółki Skarbu Państwa są w tym roku aktywne na rynku reklamy, napędzając segment reklamy społecznej na nośnikach ulicznych. Prowadzą też kampanie, które postrzegane są jako wsparcie partii rządzącej, a nie ich biznesu.

Tego wcześniej nie było

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Media
„Minecraft: Film” ustanowił rekord kinowy w Polsce. Wygrał z polskim filmem