"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem ekonomiczno-biznesowym
Na podium najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno-biznesowym utrzymuje się "Rzeczpospolita". Kolejne miejsca stale zajmują "Dziennik Gazeta Prawna", "Forbes", "Puls Biznesu" i "Parkiet".
Foto: Instytut Monitorowania Mediów
Gremi Media na siódmej pozycji wśród wydawnictw
Na miejsce pierwsze w rankingu najbardziej opiniotwórczych wydawnictw awansuje Agora, której redakcje były cytowane przez dziennikarzy innych mediów w Polsce ponad 6,2 tys. razy. Na drugim miejscu utrzymuje się grupa Ringier Axel Springer z łącznym wynikiem ponad 4,8 tys. wzmianek badanych tytułów. Podium zamyka Cyfrowy Polsat (4,5 tys. powołań). Siódmą pozycję zajmuje Gremi Media z wynikiem ponad 3 tys. cytowań.
Foto: Instytut Monitorowania Mediów
Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 42 303 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu 1–30 czerwca 2023 roku..
Serwisy Gremi Media, RP.pl i Parkiet.com, w rok podwoiły liczbę użytkowników
Grupa Gremi Media odnotowała rekordowe wzrosty wyników online, osiągając najwyższy wynik w swojej dotychczasowej działalności. Według najnowszego raportu Mediapanel w czerwcu bieżącego roku liczba realnych użytkowników (RU) osiągnęła liczbę ponad 6,2 miliona, co stanowi aż +97 proc. wzrost w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. Jest to niewątpliwie efekt intensywnych inwestycji i działań cyfryzacyjnych Grupy, które przyczyniły się do wzrostu dynamiki, zachowując jednocześnie wysoką jakość treści.