Grupa Agora, właściciel sieci kin Helios, Radia Zet i „Gazety Wyborczej” podsumował 2022 rok i przedstawił wstępne plany na najbliższy okres.
- Mamy pomysł na reorganizację firmy, lepszy model zarządzania grupą. Mam poczucie, że po 7 latach chudych zasłużyliśmy na 7 lat tłustych – powiedział w piątek Bartosz Hojka, prezes Agory.
Według niego medialna grupa od 7 lat pozostaje pod presją polityczno-ekonomiczną. Wśród dowodów na to wymienił m.in. brak kampanii informacyjnej państwa nt. COVID-19 w mediach Agory czy decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakazującą spółce przejęcia kontroli nad Eurozetem, nadawcą Radia Zet.
To, w jakich kierunkach Agora będzie się rozwijać w kolejnych latach zarząd firmy ma przedstawić za kilka tygodni.
Czytaj więcej
O 2-4 proc. urosnąć mają w tym roku wydatki na reklamę w Polsce, a frekwencja w kinach będzie niż...