Wyniki i prognozy Agory: czas na 7 lat tłustych

O 2-4 proc. urosnąć mają w tym roku wydatki na reklamę w Polsce, ale frekwencja w kinach będzie nadal niższa o 20 proc. niż w rekordowym 2019 r. – spodziewa się właściciel sieci Helios i „Gazety Wyborczej”. Jakie wyniki sam wypracuje i kiedy pokaże strategię?

Publikacja: 17.03.2023 14:58

Siedziba spółki Agora SA

Siedziba spółki Agora SA

Foto: Fotorzepa/ Krzysztof Skłodowski

Grupa Agora, właściciel sieci kin Helios, Radia Zet i „Gazety Wyborczej” podsumował 2022 rok i przedstawił wstępne plany na najbliższy okres.

- Mamy pomysł na reorganizację firmy, lepszy model zarządzania grupą. Mam poczucie, że po 7 latach chudych zasłużyliśmy na 7 lat tłustych – powiedział w piątek Bartosz Hojka, prezes Agory.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach
Media
„Minecraft: Film” ustanowił rekord kinowy w Polsce. Wygrał z polskim filmem