Wyniki i prognozy Agory: czas na 7 lat tłustych

O 2-4 proc. urosnąć mają w tym roku wydatki na reklamę w Polsce, ale frekwencja w kinach będzie nadal niższa o 20 proc. niż w rekordowym 2019 r. – spodziewa się właściciel sieci Helios i „Gazety Wyborczej”. Jakie wyniki sam wypracuje i kiedy pokaże strategię?

Publikacja: 17.03.2023 14:58

Siedziba spółki Agora SA

Siedziba spółki Agora SA

Foto: Fotorzepa/ Krzysztof Skłodowski

Grupa Agora, właściciel sieci kin Helios, Radia Zet i „Gazety Wyborczej” podsumował 2022 rok i przedstawił wstępne plany na najbliższy okres.

- Mamy pomysł na reorganizację firmy, lepszy model zarządzania grupą. Mam poczucie, że po 7 latach chudych zasłużyliśmy na 7 lat tłustych – powiedział w piątek Bartosz Hojka, prezes Agory.

Pozostało 96% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Ostatnie unijne dotacje na internet
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Media
Trump pozywa telewizję CBS za wywiad z Harris. Prawnicy: absurdalny pozew
Media
Konkurencja z big techami powinna być równa
Media
Dziennikarz „Rzeczpospolitej” z nagrodą za najlepsze wiersze dla dzieci
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Media
Spółka z grupy kapitałowej Gremi Media przejmuje tytuł „Wieści Rolnicze”
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni