1.
Technologia,
IT, telekomunikacja
ZŁOTO Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication, Samsung Polska
SREBRO Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol
BRĄZ Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT Games, WebTalk, UCK Agency
2. Finanse
ZŁOTO Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
SREBRO Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words, Publicis Worldwide
BRĄZ Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole
BRĄZ EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska
3. Uroda, higiena i wellness
ZŁOTO „Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank
SREBRO 1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland
SREBRO Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL, Procter & Gamble
4.
Moda i styl
życia
SREBRO YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MediaHub
SREBRO Dbaj o ubranie – w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP
BRĄZ Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com
5. Sektor spożywczy
ZŁOTO Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald’s Polska, DDB, OMD, Isobar Polska
BRĄZ Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu by Anna Lewandowska
BRĄZ Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communincation
6.
Kultura i
media
ZŁOTO MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel
BRĄZ Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska
7. Medycyna i zdrowie
ZŁOTO Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk
BRĄZ Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska
BRĄZ @JestemOpiekunem / MSL, Nutricia
8. Sport, turystyka i rekreacja
ZŁOTO Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus, Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival
BRĄZ Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / FleishmanHillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska
BRĄZ Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA
9. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
ZŁOTO Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik
SREBRO Znikający Mural / IMMOFINANZ
SREBRO Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42
10. Przemysł i infrastruktura
ZŁOTO Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse
SREBRO „M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC
BRĄZ Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive Polska
11. Motoryzacja i transport
ZŁOTO Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
SREBRO SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE
BRĄZ OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” – Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO
12. NGO i sektor publiczny
ZŁOTO Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS
SREBRO Najmłodszy headhunter na świecie / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
BRĄZ Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland
Kategorie specjalne:
1.
Kreatywność
ZŁOTO Pierwsza Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska
2.
Efektywność
ZŁOTO Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia
3.
Research&Insight
ZŁOTO Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain
Tytanowy Spinacz: MSL
Nagroda redakcji rp.pl: Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk
Gwiazda PR: Małgorzata Mejer, Iga Świątek
Partner merytoryczny konkursu: SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.
Partnerzy: Rzeczpospolita, rp.pl, PRESS, Wirtualne Media, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Newseria, Pro4Media, Polska Agencja Prasowa, Conrego, Sotrender, Postmotive Studio, Upright Music, MSL, Grupa Komunikacja Plus, Prowly, Procontent, BeCommunications.