BRĄZ
Maraton z Misją od Nationale-Nederlanden / Nationale-Nederlanden, Aponadto
9. Event społeczny
BRĄZ
Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci 2024 / Fundacja Stars4Stars, Stowarzyszenie 126Evolution, Nice1 Agency, TTAge
BRĄZ
NATO x GAMING: pierwszy w historii sojuszu turniej gamingowy / Planet Partners, M&C Saatchi London
BRĄZ
Zastygliśmy na Dworcu Centralnym / Fundacja ERBUD
10. Launch produktu, usługi lub firmy
ZŁOTO
Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice
SREBRO
EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts
BRĄZ
3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska
11. ESG, Sustainability i CSR Communications
SREBRO
Fishing For Data / Publicis Worldwide Poland, Havas Poland, Bank BNP Paribas
SREBRO
Kampania społeczna „Dom zaczyna się od serca” / K+Group, Pepco
SREBRO
Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360
BRĄZ
Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska
12. PR miejsca, miasta lub regionu
ZŁOTO
LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi
SREBRO
Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia
BRĄZ
Gabinet Porcelanowy – nowa wystawa Zamek Królewski na Wawelu / Zamek Królewski na Wawelu Państwowe Zbiory Sztuki
13. Social media
SREBRO
Influenserzy (Ba!)roku / Altavia Kamikaze + K2
SREBRO
Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR, Panato
BRĄZ
Kampania „CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu” / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało, On The Wave
14. Business-to-Business PR
SREBRO
Palo Alto Networks dla cyberbezpieczeństwa w Polsce / monday comms
SREBRO
Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia
BRĄZ
Są biura i jest Studio-nowa definicja przestrzeni biurowych / K+Group, Spółka biurowa Skanska, White Bits
15. Komunikacja z rynkiem kapitałowym
ZŁOTO
LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP
16. Media Relations
ZŁOTO
Kosmiczny „game changer” polskich inżynierów / Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, Polska Agencja Kosmiczna
SREBRO
„Tysiące historii o drugim życiu”. 15-lecie Fundacji DKMS / M&CC, Fundacja DKMS
BRĄZ
#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR
17. Employer Branding
SREBRO
Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom / Linkleaders, mBank
SREBRO
Wiemy, że dobre decyzje bywają nieoczywiste #UNEXPECTEDJOBS / Bank BNP Paribas, Be About Hybrid Agency
BRĄZ
WYWARZONE DUETY, kampania pokazująca siłę współpracy pokoleń / Carlsberg Polska
18. Content marketing - branded content
ZŁOTO
Hej, IKEA! Ty naprawdę jesteś Made in Poland? / Walk PR, IKEA Retail
SREBRO
Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever
BRĄZ
Roweroterapia / GetHero, Decathlon, Przestrzeń
19. Custom Publishing
ZŁOTO
Włączamy różnorodność. Pierwszy raport DEI WBD w Polsce / SEC Newgate CEE, TVN Warner Bros. Discovery
SREBRO
Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci / Biedronka
SREBRO
Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360
20. Walka z dezinformacją
SREBRO
Kampania Poranek PO / PRCN, Perrigo Poland
BRĄZ
#ZmieniamyNarracje o osobach z doświadczeniem uchodźczym / Walk PR, IKEA Retail
BRĄZ
Wbrew pozorom. ESET demaskuje oszustów w cyberprzestrzeni / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT
Kategorie sektorowe:
1. Technologia, IT, telekomunikacja
SREBRO
EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts
SREBRO
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT
BRĄZ
Aukcje Allegro dla WOŚP / MSL, Allegro
2. Finanse
ZŁOTO
Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear Communication Group, K+Group
SREBRO
Świat Bardziej Love – Ulepszamy Walentynki / VeloBank, ZOOM bsc
BRĄZ
Fishing For Data / Publicis Worldwide Poland, Havas Poland, Bank BNP Paribas
3. Uroda, higiena i wellness
ZŁOTO
Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever
SREBRO
L’Oréal: z ikony branży kosmetycznej do lidera beauty-tech / Publicis Consultants, L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
BRĄZ
Launch gamy MELA B3 od marki La Roche-Posay / LoveBrands Group, L'Oréal, Polot Agency, 2koma7
4. Moda i styl życia
ZŁOTO
LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP
SREBRO
LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi
BRĄZ
#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR
5. Sektor spożywczy
SREBRO
3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska
BRĄZ
Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers
BRĄZ
Polska Izba Miodu – liderem opinii / Weber Shandwick
6. Kultura i media
ZŁOTO
Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia
SREBRO
BookTok czyli moda na czytanie prosto z TikToka / 24/7Communication, TikTok Polska
BRĄZ
Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych, Green Light PR
BRĄZ
Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+
7. Medycyna i zdrowie
ZŁOTO
Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia
SREBRO
MAMY czas na zdrowie / Weber Shandwick, Haleon Polska
BRĄZ
Lecz się odpowiedzialnie – stop nadużywaniu antybiotyków / ENMEDICA CONSULTING
8. Sport, turystyka i rekreacja
ZŁOTO
„Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” / 38 Content Communication, Novotel Warszawa Centrum
BRĄZ
Decathlon Challenge / GetHero, Decathlon, Przestrzeń
BRĄZ
Paryż 2024 – igrzyska na Maxa w Eurosporcie / Eurosport Polska, United PR
BRĄZ
„Tak jak lubisz. Bezpośrednio” - rezerwacje bez pośredników / Q&A Comms, Profitroom
9. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
ZŁOTO
Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR, Panato
SREBRO
O rynku mieszkań inaczej: emocje i dane w jednym stały domu / Linkleaders, Otodom
SREBRO
Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa – Jesteśmy Razem
10. Przemysł i infrastruktura
ZŁOTO
Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360
SREBRO
Różnorodny Corning: Łączymy ludzi, niezależnie od różnic / Corning Optical Communications, MJCC
BRĄZ
Inżynierki 4.0 / Omega Communication, Siemens
11. Motoryzacja i transport
BRĄZ
Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice
BRĄZ
Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska
BRĄZ
AlcoSense – stop nieświadomej nietrzeźwości / SAROTA PR
12. NGO i sektor publiczny
ZŁOTO
Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse
SREBRO
CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało
BRĄZ
Kampania społeczna Szlachetnej Paczki 2023 / Stowarzyszenie WIOSNA, Hand Made, ISTV Media
Kategorie specjalne:
1. Kreatywność
ZŁOTO
Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” / 180heartbeats + JUNG v MATT, monday comms
2. Efektywność
ZŁOTO
Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych, Green Light PR
3. Research&Insight
ZŁOTO
Fishing for Data / Publicis Worldwide Poland, Havas Poland, Bank BNP Paribas
Tytanowy Spinacz: 38 Content Communication
Nagroda redakcji rp.pl: Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” / 180heartbeats + JUNG v MATT, monday comms
Gwiazda PR: Magdalena Brzezińska
Kryształowy Spinacz: Unilever
Partner merytoryczny: SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk
Partnerzy: Rzeczpospolita, rp.pl, Ringier Axel Springer Polska, Onet, Forbes, Forbes Women, Business Insider, Wirtualnemedia, PRESS, Media Marketing Polska, PRoto, IMM, Pro4media, Postmotive Studio, Conrego, Sotrender, Haleon, Prowly, PRCN, Wyborowa Pernod Ricard.