Kanapa i Netflix atrakcyjniejsze niż wyjście do kina

Kina przyciągnęły w tym roku około 30 proc. Polaków. Część badaczy uważa, że widownię odbierają im platformy, takie jak np. Netflix.

Publikacja: 28.09.2022 21:45

Kanapa i Netflix atrakcyjniejsze niż wyjście do kina

Foto: Adobe Stock

31 proc. osób przebadanych przez Krajowy Instytut Mediów w pierwszym półroczu 2022 r. zadeklarowało, że ogląda filmy w kinie. To odsetek zbliżony do wyniku uzyskanego w badaniu z kwietnia br. przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z prof. dr hab. Magdaleną Sobocińską z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zgodnie z nim w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed badaniem w kinie było 29 proc. ankietowanych. Badacze stawiają przy tym groźną dla kin tezę.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Media
Amerykański startup przejmie TikToka w USA? Trump ma wkrótce podjąć decyzję
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Media
„Powiedz to Kobiecie", nowy podcast „Rzeczpospolitej"
Media
Przemysław Tychmanowicz zastępcą redaktora naczelnego „Parkietu”
Media
Oficer bezpieki stworzy cyfrową gospodarkę Rosji. Będzie więcej cenzury i kontroli w sieci
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Media
TikTok przegrał w amerykańskim sądzie. Już w niedzielę może zostać zakazany
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku