Aktualizacja: 05.05.2025 16:20 Publikacja: 05.08.2022 03:00
Foto: Adobe Stock
Mimo wysokiej bazy z 2021 r. w związku z obowiązywaniem pandemicznych ograniczeń liczba zapytań o usługi online w serwisie Oferteo rośnie także w tym roku. W pierwszym kwartale było ich więcej niż przed rokiem o 6 proc., zaś w drugim o 3 proc.
– Należy mieć na uwadze wysoką bazę z 2021 r. oraz bardzo wymagające otoczenie rynkowe. Czyli wysoką inflację, kryzys energetyczny, a także napiętą sytuację geopolityczną, co finalnie przekłada się na obniżony sentyment zakupowy wśród społeczeństwa. Spowolnienie widać w przemyśle, odczyty PMI są najniższe od lat – mówi Karol Grygiel, współzałożyciel i członek zarządu Oferteo.pl. – Część branż zyskuje w kryzysie, a część traci, analogicznie sytuacja wygląda w trakcie prosperity. Dlatego na dzisiaj nie obawiamy się dużych spadków zainteresowania usługami na naszej platformie – dodaje.
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas