Disney+ wskoczył na streamingowe podium, Netflix się nie poddaje

Platforma Disneya mocno uderzyła w konkurencję w Polsce wydatkami na reklamę – wskazują najnowsze badania. Zdaniem analityków obawiać może się jej nawet największy gracz, który na świecie stracił już sporo klientów.

Publikacja: 20.07.2022 21:00

Hitem platformy Disney+ miał być film „Obi-Wan Kenobi” o przygodach jednego z bohaterów „Gwiezdnych

Hitem platformy Disney+ miał być film „Obi-Wan Kenobi” o przygodach jednego z bohaterów „Gwiezdnych wojen”

Foto: lucasfilm - dmd media

Jedna piąta Polaków chce wykupić dostęp do platformy Disney+. Ponad połowa uważa, że pojawienie się nowego serwisu to okazja, by zrezygnować z innego. Netflix, globalny potentat, ma coraz trudniej, ale i plany rewanżu.

Oddech na plecach

Pozostało jeszcze 95% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Media
Rosja wyrzuca moskiewskiego korespondenta „Le Monde”
Media
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2024 r.
Media
Rekordowe wyniki portalu wiescirolnicze.pl. Potężne wzrosty oglądalności
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce