Aktualizacja: 31.07.2017 14:27 Publikacja: 31.07.2017 13:42
Foto: Bloomberg
Kwota ustalona przez Discovery Communications i Scripps Networks Interactive (w Polsce to m.in. właściciel TVN) zawiera aż 34 proc. premię w stosunku do czwartkowej wyceny SNI na rynku Nasdaq iw przeliczeniu na jeden walor wynosi 90 dol. Połączone firmy będą mieć 20 proc. udziałów w rynku oglądalności kanałów nadawanych przez płatne telewizje.
– Wierzymy, że łącząc się ze Scripps, stworzymy silniejszą, bardziej elastyczną i dynamiczną firmę mediową z globalną bazą treści, które będziemy wspólnie sprzedawać wykorzystując nasze usługi, na całym świecie- skomentował David Zaslav, prezes Discovery.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas