PwC: świat mediów przenosi się do sieci

Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w średniorocznym tempie 3,5 proc., by w 2022 r. osiągnąć wartość 13,4 mld dol. wobec 10,6 mld na koniec 2018 r. – szacuje firma doradcza PwC w opublikowanej dziś tegorocznej edycji raportu „Global Media and Entertainment Outlook”.

Aktualizacja: 16.10.2018 11:45 Publikacja: 16.10.2018 09:52

PwC: świat mediów przenosi się do sieci

Foto: Bloomberg

O ile ogólna część raportu została opublikowana już jakiś czas temu, o tyle dziś PwC przedstawiło swoje najnowsze oczekiwania wobec polskiego rynku. Jedno z nich dotyczy tempa wzrostu wydatków na reklamę. Zdaniem PwC, to źródło przychodów mediów, za sprawą nakładów reklamowych na internet będzie najszybciej rosnącym obok internetowych serwisów płatnego wideo (w modelu OTT, ang. over the top) oderwanych od operatorów telewizyjnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
Chińczycy sprzedadzą Elonowi Muskowi amerykańskie aktywa TikToka?
Media
Władcy ekranów. Nielsen przeliczył oglądalność telewizji i streamingu w Polsce
Media
TikTok może zostać zakazany już w tym miesiącu. Czy Donald Trump go uratuje?
Media
Meta kończy programy różnorodności. „Krajobraz prawny i polityczny ulega zmianie”
Media
Bogusław Chrabota z prestiżową nagrodą SGH