Aktualizacja: 18.05.2021 13:19 Publikacja: 18.05.2021 13:01
Foto: AdobeStock
To będzie jedna z największych transakcji fuzji na telewizyjnym rynku. W Stanach Zjednoczonych łączą się należący do telekomu AT&T medialny potentat WarnerMedia (właściciel CNN, HBO, Cartoon Network i wytwórni Warner Bros) oraz Grupa Discovery (właściciel Eurosportu, Food Network Animal Planet, a w Polsce – Grupy TVN).
AT&T i Discovery spodziewają się, że do finalizacji transakcji dojdzie w połowie przyszłego roku. W jej efekcie powstać ma nowy duży gracz na rynku rozrywki wideo i płatnej telewizji, o rocznych przychodach rzędu 52 mld euro.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas