Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 29.12.2014 10:58 Publikacja: 29.12.2014 10:58
Najgorsze czasy w reklamie mamy już raczej za sobą, ale eksperci są dalecy od wielkiego optymizmu odnośnie przyszłego roku.
Foto: Bloomberg
Najgorsze czasy w reklamie minęły, ale eksperci są dalecy od optymizmu. – W 2015 roku dynamika wzrostu rynku reklamy w Polsce powinna wynieść ok. 3–5 proc., czyli osiągnie zbliżony poziom do 2014 roku – mówi Paulina Sobieszek, partner w domu mediowym Mindshare Polska.
Podobnie prognozuje Maciej Kita, dyrektor zarządzający OMD. – Po dwóch latach spadków w 2014 r. odnotowaliśmy wreszcie wzrost wydatków na reklamę w przedziale 2–3 proc. W 2015 r. przewidujemy dalszą pozytywną dynamikę na poziomie nawet odrobinę wyższym. Dobre prognozy dla rynku reklamy są skutkiem stabilnej sytuacji ekonomicznej oraz wyższego niż 3 proc. wzrostu PKB, który przekłada się na rozwój rynku reklamy – podaje.
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest poz...
Flagowy program rosyjskiej propagandy telewizyjnej, Kanał Pierwszy, przynosi ogromne straty. To efekt gwałtowneg...
Zbliża się termin składania wiążących ofert na stację TVN. Są nowe informacje o potencjalnych inwestorach. Czy d...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas