To będzie dobry rok dla polskiego outdooru

Wydatki firm na promocję na nośnikach zewnętrznych wzrosną według prognoz branży o 5 proc. To dwa razy szybciej niż w minionym roku.

Publikacja: 07.02.2016 21:00

Na reklamy na billboardach i  cyfrowych nośnikach zewnętrznych oraz tych znajdujących się na i w środkach komunikacji w ubiegłym roku wydano 471,5 mln zł, czyli o 2,4 proc. więcej niż rok wcześniej – podliczyła Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. W IV kwartale było to 132,3 mln zł, czyli tylko o 1 proc. więcej niż przed rokiem, choć pod koniec października mieliśmy w Polsce wybory parlamentarne, które historycznie prowadziły do wzrostu wydatków na reklamę zewnętrzną.

Pozostało 86% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie