Polacy mają zaufanie do newsów

Wraz z Finami, Brazylijczykami i Portugalczykami mamy największe zaufanie do informacji, które czytamy. I jesteśmy w światowej czołówce internautów najchętniej blokujących reklamy w sieci.

Aktualizacja: 23.06.2017 07:11 Publikacja: 22.06.2017 20:36

Foto: Bloomberg

Zaufanie do najnowszych informacji znajdowanych w internecie ma aż 53 proc. Polaków – wynika z najnowszego raportu o cyfrowych newsach „Digital News Raport", przygotowywanego co roku przez Reuters Institute for The Study of Journalism. To aż o 10 pkt proc. więcej, niż wynosi średnia dla świata.

Rekordzistami są pod tym względem Finowie, wśród których aż 62 proc. ma zaufanie do tego, co czyta, przeglądając najświeższe informacje w mediach.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Media
Rosja wyrzuca moskiewskiego korespondenta „Le Monde”
Media
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2024 r.
Media
Rekordowe wyniki portalu wiescirolnicze.pl. Potężne wzrosty oglądalności