10 lat SEO – jak zmieniło się w ciągu ostatniej dekady?

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Wirtualnej Polski i Onetu, katalogowanie i precle. Tak wielu SEOwcom kojarzą się początki XXI wieku w pozycjonowaniu.

Aktualizacja: 26.06.2017 20:49 Publikacja: 26.06.2017 20:37

10 lat SEO – jak zmieniło się w ciągu ostatniej dekady?

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska

Z okazji 10.lecia działalności, agencja SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja przygotowała krótki raport dotyczący tego, jak zmienił się marketing w wyszukiwarkach zarówno od strony użytkownika, jak i stosowanych przez firmy SEO metod.

Od linkowania do budowania wartości stron. Tak w skrócie można by nazwać zmianę, jaką przeszło SEO przez ostatnią dekadę. Przyjrzyjmy się temu na czym i z czego wynika zmiana metodyki i technik SEO.

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Prognozy PwC: Wydatki na internet w Polsce będą rosły szybciej
Media
Na te dwa filmy poszli tłumnie Amerykanie. Czy podobnie będzie i u nas?
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao SA z ofertą EKO kredytu mieszkaniowego