Aktorkę zagrała również w „Iluzjach" wystawionych przez Agnieszkę Glińską w Teatrze na Woli. Na Scenie Przodownik gra Ewę, która całe życie poświęciła rodzinie i karierze muzycznej. Funkcjonowanie pod dyktando wymagań innych nie sprawiało jej trudności, ale nagle zaczyna odkrywać, czego naprawdę pragnie. Próbuje zmienić swoje życie, ale cena wolności będzie wysoka.
– Droga do wyzwolenia jest niebezpieczna, nigdy nie wiadomo, jak się skończy, czy warto nią iść do końca bez względu na cenę – mówi reżyserujący sztukę Szymona Bogacza Krzysztof Rekowski. – Czy w pewnym momencie nie warto jednak ze światem zawrzeć kompromisu, w imię stabilizacji, spokoju, dla dobra najbliższych? Wielu z nas wybiera na przykład wysoką pozycję materialną czy życie zgodnie ze społeczną konwencją i rezygnuje z pełnej samorealizacji. W Ewie jest jednak tak silna potrzeba wyzwolenia, że nie zatrzymuje się gdzieś w środku.
Tekst dramatu został nieco zmieniony pod wpływem pracy realizowanej według metody Laboratorium Dramatu zakładającej współpracę autora z reżyserem i aktorami. Oryginalnie dominował w nim monolog Ewy, w trakcie przygotowań punkt ciężkości przeniesiony został w stronę scen dialogowych, starając się jednak zachować muzyczność tego tekstu.
„Allegro moderato", sztuka Szymona Bogacza, reż. Krzysztof Rekowski, wyk. Dominika Ostałowska, Zdzisław Wardejn, Scena Przodownik, Warszawa, ul. Olesińska 21.