Rzecz o drugim obliczu

Książka i meble, po których wszystkiego można się spodziewać. I kampanie, z których jedna nic nie wnosi, a druga wciąż czeka na odkrycie. O tym, że niczego nie można oceniać na pierwszy rzut oka, przekonuje piątka Natalii Hatalskiej.

Publikacja: 11.04.2015 19:29

Rzecz o drugim obliczu

Foto: Sukces

1. Kampania

He for She to międzynarodowy program na rzecz równouprawnienia prowadzony przez organizację UN Women. Pod koniec ub.r. twarzą kampanii została Emma Watson (Hermiona z filmów o Harrym Potterze), która wygłosiła płomienne przemówienie dotyczące tego, czym naprawdę jest feminizm. Teraz mamy kolejną, oddolną i spontaniczną, odsłonę tej kampanii. Media społecznościowe zalała fala zdjęć mężczyzn ubranych w mini z hasłem: „Jeżeli kobieta, wkładając spódnicę, zaprasza do gwałtu, to ja też zapraszam". Na stronie Heforshe.org można sprawdzić, ilu mężczyzn w Polsce poparło akcję – na razie niespełna 700.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Kultura
Komandos angielskiej sztuki w Łodzi. Wystawa „St Ives i gdzie indziej”
Kultura
Podcast „Rzecz o książkach”: „Maestro. Piękna gra Rogera Federera", biografia tenisowego asa w dużej intymności
Kultura
Podcast „Rzecz o książkach”: Rebecca Makkai o słodko-gorzkim dzieciństwie w Ameryce
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Kultura
Nowy stary dyrektor Muzeum Narodowego w Krakowie