Rzecz o drugim obliczu

Książka i meble, po których wszystkiego można się spodziewać. I kampanie, z których jedna nic nie wnosi, a druga wciąż czeka na odkrycie. O tym, że niczego nie można oceniać na pierwszy rzut oka, przekonuje piątka Natalii Hatalskiej.

Publikacja: 11.04.2015 19:29

Rzecz o drugim obliczu

Foto: Sukces

1. Kampania

He for She to międzynarodowy program na rzecz równouprawnienia prowadzony przez organizację UN Women. Pod koniec ub.r. twarzą kampanii została Emma Watson (Hermiona z filmów o Harrym Potterze), która wygłosiła płomienne przemówienie dotyczące tego, czym naprawdę jest feminizm. Teraz mamy kolejną, oddolną i spontaniczną, odsłonę tej kampanii. Media społecznościowe zalała fala zdjęć mężczyzn ubranych w mini z hasłem: „Jeżeli kobieta, wkładając spódnicę, zaprasza do gwałtu, to ja też zapraszam". Na stronie Heforshe.org można sprawdzić, ilu mężczyzn w Polsce poparło akcję – na razie niespełna 700.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Kultura
Afera STOART: czy Ministerstwo Kultury zablokowało skierowanie sprawy do CBA?
Kultura
Cannes 2025. W izraelskim bombardowaniu zginęła bohaterka filmu o Gazie
Kultura
„Drogi do Jerozolimy”. Wystawa w Muzeum Narodowym w Warszawie
Kultura
Polska kultura na EXPO 2025 w Osace
Kultura
Ile czytamy i jak to robimy? Młodzi więcej, ale wciąż chętnie na papierze