Czytaj więcej
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W nocy z 28 na 29 maja Rosjanie przeprowadzili atak powietrzny na Kijów - nad stolicą Ukrainy zestrzelono ponad 40 celów powietrznych (pocisków manewrujących i dronów-kamikadze).
Plan władz miasta obejmuje w czerwcu i lipcu reklamy na 553 cokołach, ekranach i wyświetlaczach oraz w sierpniu w kolejnych 200 miejscach. W wagonach metra ma zostać wywieszonych 1500 naklejek nawołujących mieszkańców Petersburga do wojska, a na każdej stacji emitowane będą reklamy dźwiękowe.
Reklamy pojawią się także na ekranach w autobusach, trolejbusach i tramwajach.
Reklamy kontraktowej służby zawisną w przychodniach dla dorosłych, 5000 tys. plakatów zostanie umieszczonych na ścianach budynków mieszkalnych, a ulotki będą rozdawane na miejskich imprezach kulturalnych i sportowych aż do Nowego Roku..
Na kampanię w Internecie Petersburg przeznaczy 6 mln rubli.