Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes

Firma Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes i grona Wielkich Reklamodawców, czyli firm, które mają wspierać mniejsze przedsiębiorstwa stawiające na innowacje.

Aktualizacja: 08.06.2020 08:38 Publikacja: 08.06.2020 08:33

Źródło zdjęcia: adobe.stock.com Autor: beeboys

Źródło zdjęcia: adobe.stock.com Autor: beeboys

– Każda tego typu inicjatywa jest ważna i potrzebna - wzmacnia relacje między mediami a reklamodawcami, a także jest wyrazem solidarności w trudnych czasach – mówi Business Insider Polska Natalia Kossut, dyrektor ds. zarządzania marką w firmie Ochnik.

Ochnik, polska firma sprzedająca odzież i galanterię skórzaną, podobnie jak wiele przedsiębiorstw, dotknięta została skutkami pandemii koronawiursa. W związku z rządowym ograniczeniem działalności centrów handlowych od 14 marca, sklepy firmowe marki musiały być zamknięte przez niecałe dwa miesiące.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd