Unilever zapowiada ambitną rewolucję i inwestuje miliard euro w ekologię

Holendersko-brytyjski koncern Unilever zapowiada nowy plan klimatyczny. Koncern nakłada etykiety węglowe na 70 tys. swoich produktów. Do 2039 roku chce wyeliminować wszystkie emisje pochodzące z własnej działalności i emisje od dostawców.

Aktualizacja: 16.06.2020 19:04 Publikacja: 16.06.2020 18:21

Unilever zapowiada ambitną rewolucję i inwestuje miliard euro w ekologię

Foto: Bloomberg

ula

Unilever, producent mydła Dove, majonezu Hellmann's i lodów Ben&Jerry's, umieści na każdym z 70 tys. produktów firmy informacje ile gazu cieplarnianego zostało wyemitowane w procesie produkcji i wysyłki do konsumentów. Firma zobowiązuje się też do zainwestowania 1 mld euro w inicjatywy na rzecz klimatu w ciągu następnej dekady.

Unilever dołączy także do 2030 Water Resources Group – platformy interesariuszy skupionej wokół Banku Światowego – aby wesprzeć zmiany transformacyjne i budowę trwałego programu zarządzania zasobami wodnymi na kluczowych rynkach, borykających się z problemem niedoboru wody, takich jak Indie, Brazylia, Republika Południowej Afryki, Wietnam i Indonezja.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Oszukani na zakupach w internecie. To wciąż plaga w Polsce
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Handel
Ceny rosną, więc najlepiej przyciągnąć uwagę klientów rabatami
Handel
Niedziela 26 stycznia 2025: Czy będzie handlowa?
Handel
Niemiecka marka pochwaliła się świetnymi wynikami… po czym ogłosiła duże zwolnienia
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Handel
Pożegnanie z kolejnymi znanymi markami odzieżowymi
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku