Unilever zapowiada ambitną rewolucję i inwestuje miliard euro w ekologię

Holendersko-brytyjski koncern Unilever zapowiada nowy plan klimatyczny. Koncern nakłada etykiety węglowe na 70 tys. swoich produktów. Do 2039 roku chce wyeliminować wszystkie emisje pochodzące z własnej działalności i emisje od dostawców.

Aktualizacja: 16.06.2020 19:04 Publikacja: 16.06.2020 18:21

Unilever zapowiada ambitną rewolucję i inwestuje miliard euro w ekologię

Foto: Bloomberg

ula

Unilever, producent mydła Dove, majonezu Hellmann's i lodów Ben&Jerry's, umieści na każdym z 70 tys. produktów firmy informacje ile gazu cieplarnianego zostało wyemitowane w procesie produkcji i wysyłki do konsumentów. Firma zobowiązuje się też do zainwestowania 1 mld euro w inicjatywy na rzecz klimatu w ciągu następnej dekady.

Unilever dołączy także do 2030 Water Resources Group – platformy interesariuszy skupionej wokół Banku Światowego – aby wesprzeć zmiany transformacyjne i budowę trwałego programu zarządzania zasobami wodnymi na kluczowych rynkach, borykających się z problemem niedoboru wody, takich jak Indie, Brazylia, Republika Południowej Afryki, Wietnam i Indonezja.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Kryzys ogarnia Rosję. Import z Chin najniższy od początku wojny
Handel
Polacy wybierają szybkie zakupy w pobliżu domu. Żabka zaciera ręce
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin