Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 29.06.2020 21:11 Publikacja: 29.06.2020 18:42
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Auchan podaje, że niskie obroty i niesprzyjające warunki wynajmu spowodowały znaczne straty w tych lokalizacjach. Pomimo wysiłków zespołów osiągnięcie trwałej rentowności dla tych dwóch sklepów okazało się niemożliwe.
Niedawno swój biznes oparty na hipermarketach sprzedało także Tesco, pozbywając się 301 sklepów na rzecz dyskontowej sieci Netto. Z danych Euromonitor International wynika, że w całym 2019 r. sprzedaż w hipermarketach spadła 2,2 proc., zaś prognozy na 2020 r. to 2,4 proc. spadku. Liczba hipermarketów także zaczyna spadać i choć póki co mowa tylko o kilku rocznie to jednak zmiana trendu jest dla polskiego rynku znacząca. Hipermarkety przebojem podbijały rynek od lat 90., ale czas ich dominacji dawno się skończył i podobny trend widać też w innych krajach. Niemniej w Polsce odwrót od dużych powierzchni na rzecz sklepów mniejszych i średnich jest szczególnie mocno zauważalny.
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas