Aktualizacja: 16.07.2020 21:00 Publikacja: 16.07.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Nasz kraj od lat jest w czołówce rynków, na których wydatki internetowe rosną najszybciej. Pandemia jednak spowodowała, że po zamknięciu stacjonarnych sklepów konsumenci w całej Europie ruszyli na zakupy online. Okazuje się, że w Polsce znacznie chętniej niż w innych krajach.
Z najnowszego raportu organizacji eCommerce Europe, do którego dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że w 2020 r. wydatki internetowe Polaków wzrosną o 31,4 proc. i przekroczą 15,3 mld euro. To najwyższy wzrost w Europie. W 2019 r. Polacy zwiększyli wydatki online o niemal 16 proc., więc tegoroczna dynamika będzie dwukrotnie wyższa.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas