Aplikacja Lidl Plus dyskryminuje klientów? Są skargi

Uruchomiona niedawno w Belgii aplikacja Lidl Plus nie wszystkim się spodobała. Pojawiły się głosy, że dyskryminuje osoby starsze.

Aktualizacja: 26.02.2020 13:51 Publikacja: 26.02.2020 13:48

Aplikacja Lidl Plus dyskryminuje klientów? Są skargi

Foto: Bloomberg

Aplikację Lidl Plus świetnie znają polscy klienci Lidla. Stopniowo trafia ona także do klientów w innych krajach – ostatnio pojawiła się w Belgii, gdzie szybko zyskała 300 tys. pobrań. Lidl Plus daje klientom korzyści w postaci zniżek, kuponów czy możliwości przechowywania paragonów w formie elektronicznej. Jednak wszystkie te korzyści są dostępne tylko dla użytkowników aplikacji, co w Belgii nie podobało się organizacji zrzeszającej osoby starsze. Chrześcijańskie stowarzyszenie osób starszych OKRA zarzuciło Lidlowi, że członkowie stowarzyszenia (czy szerzej osoby starsze) podlegają „nowej formie dyskryminacji społecznej”.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę
Handel
Polacy kupują Gucci i Louis Vuitton także z drugiej ręki
Handel
CCC odwołało debiut Modivo na GPW. Akcje zyskują po wstępnych wynikach kwartału