Aktualizacja: 12.03.2020 05:16 Publikacja: 11.03.2020 15:43
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Sieci handlowe spodziewają się w godzinach popołudniowych kolejnej fali spanikowanych klientów, którzy dopiero po wyjściu z pracy ruszą na zakupy. Przedstawiciele firm mówią, że sklepy nie były przygotowane na taki atak paniki, wiele z nich nie ma wielkich magazynów, a towary są dostarczane z centrów logistycznych. Jak już pisaliśmy według danych firmy Nielsen w ostatnim tygodniu lutego wartość koszyka na zakupach FMCG wzrosła 17 proc., na podobnym poziomie zarówno dla produktów spożywczych jak i kosmetyków oraz chemii – zarówno w stacjonarnych sklepach jak i w sieci.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas