Producent papieru toaletowego przygotował się na wirusową gorączkę

Już od dwóch miesięcy mamy zapasy większości surowców pozwalające na zachowanie ciągłości produkcji - zapewnia „Rzeczpospolitą" spółka Velvet Care, lider polskiego rynku artykułów higienicznych, w tym papieru toaletowego.

Aktualizacja: 18.03.2020 05:40 Publikacja: 17.03.2020 20:30

Producent papieru toaletowego przygotował się na wirusową gorączkę

Foto: AFP

Rynkowy potentat zapewnia, że jest przygotowany na gorączkę zakupów papieru toaletowego, którego sprzedaż w pierwszym tygodniu marca (2-8 bm) wzrosła, według firmy Nielsen, o 56 proc.

- Porównując zamówienia składane w marcu 2020 roku do tych w poprzednich miesiącach, obserwujemy ponad 60 proc. wzrost zapotrzebowania na nasze produkty. Największy wzrost zamówień dotyczy papieru toaletowego, ale dużym zainteresowaniem cieszą się również ręczniki papierowe – informuje nas Artur Pielak prezes Velvet Care. Spółka -według ostatnich publikowanych danych finansowych – miała w 2018 r. ponad pół miliona złotych przychodów ze sprzedaży i 12,5 proc. rynku papieru toaletowego z marką Velvet.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie