Żabka będzie sprzedawać maseczki po kosztach

Sieć Żabka od 15 kwietnia będzie sprzedawać maseczki jednorazowe. Zaoferuje je w pakietach po 10 sztuk w cenie 16,17 zł. To bardzo konkurencyjna cena.

Aktualizacja: 21.04.2020 19:10 Publikacja: 14.04.2020 16:05

Żabka będzie sprzedawać maseczki po kosztach

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Żabka podaje, iż to oferta w najniższej cenie na rynku, która wynika z całkowitej rezygnacji przez firmę i jej franczyzobiorców z zysku. Około 8 mln jednorazowych maseczek ochronnych będzie dostępnych do nabycia w ponad 6 tys. sklepach. Do 16 kwietnia br. maseczki pojawią się we wszystkich sklepach w całej Polsce. Sieć zapowiada, że kolejna transza pojawi się w sklepach w przyszłym tygodniu.

Jest to element działań, które sieć Żabka podjęła w związku z dodatkową ochroną zalecaną na obecnym etapie epidemii. W ostatnich dniach zrealizowana została dystrybucja maseczek ochronnych dla pracowników i rozpoczęło się przygotowanie 500 tysięcy maseczek medycznych do nieodpłatnego przekazania szpitalom. Jednak największym wyzwaniem, które Żabka postanowiła podjąć, było zapewnienie możliwości nabycia, przez jak największą grupę klientów, maseczek w jak najniższej cenie. W efekcie podjęto decyzję o rezygnacji z zysku, zarówno po stronie sieci, jak i franczyzobiorców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Handel
Chiński eksport do USA kwitnie. Firmy ukrywają pochodzenie produktów
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku