Patriotyzm konsumencki w cenie i w ofensywie

Obawy przed kryzysem związanym z pandemią zwiększyły pęd do kupowania rodzimych produktów. Rekordy popularności bije teraz aplikacja Pola, która pozwala szybko sprawdzić pochodzenie towaru.

Aktualizacja: 17.09.2020 06:17 Publikacja: 16.09.2020 21:00

Patriotyzm konsumencki w cenie i w ofensywie

Foto: Adobe Stock

Przez ostatnie sześć miesięcy konsumenci sprawdzili z pomocą Poli pochodzenie prawie miliona produktów – dowiedziała się „Rzeczpospolita". To rekord w historii bezpłatnej aplikacji, którą przed pięcioma laty wprowadził na rynek społeczno-polityczny think tank Klub Jagielloński. O ponad 50 tys. – do 750 tys. – zwiększyła się też w tym czasie liczba użytkowników Poli.

Czytaj także: Polska żywność w cenie

Pozostało jeszcze 91% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Handel
Chiński eksport do USA kwitnie. Firmy ukrywają pochodzenie produktów
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku