Groupon stawia na mobile

Jeszcze w tym roku serwis zakupowy chce 25 proc. obrotów generować dzięki urządzeniom mobilnym.

Publikacja: 23.06.2015 13:37

Groupon stawia na mobile

Foto: Bloomberg

Obecnie udział transakcji mobilnych w obrotach firmy przekracza poziom 10 proc.

- Okresowo udawało się zwiększyć do 25 proc. dzięki promocjom. Chcemy go utrzymać i to jest nasz cel na 2015 r. - mówi Aniela Hejnowska, prezes Groupon Polska.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać