Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę

Amazon podjął zdecydowany krok w rywalizacji z chińskimi platformami sprzedażowymi, zalewającymi rynek tanimi produktami. Gigant z USA uruchamia nową platformę Haul, która ma stanowić konkurencję dla Temu, Aliexpress czy Shein.

Publikacja: 14.11.2024 18:25

Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę

Foto: Adobe Stock

Amerykański koncern Jeffa Bezosa ma dosyć chińskich rywali, do których ucieka mu coraz więcej klientów skuszonych tanizną. Amazon właśnie ogłosił, że uruchamia nową platformę zakupową o nazwie Haul, która ma oferować „szalenie niskie ceny”.

Amazon uruchamia nową platformę sprzedażową Haul. Zagrozi Aliexpress i Temu

Pozostało jeszcze 85% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją