Przychody giganta e-commerce znowu rosną. Efekt Lewandowskiego?

Zalando, jedna z największych modowych platform internetowych znowu notuje większe obroty. Wydała dużo więcej na reklamę i marketing, w tym na kampanie ze znanymi sportowcami. Jej prognozy to ważna wiadomość dla sektora.

Publikacja: 06.08.2024 16:53

Po okresie spadku przychodów platforma e-commerce Zalando znowu rośnie po tym względem

Po okresie spadku przychodów platforma e-commerce Zalando znowu rośnie po tym względem

Foto: Martin Leissl/Bloomberg

Po okresie spadku przychodów platforma e-commerce Zalando znowu rośnie pod tym względem. Jej dane i prognozy to ważna wiadomość pokazująca, jak radzi sobie ten segment rynku, zatem zaglądamy do sprawozdania niemieckiej firmy, prowadzącej platformę internetową z odzieżą, obuwiem czy elementami wyposażenia wnętrz. 

Zalando: lepsze wyniki, ale zmiany w zarządzie

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd