Przychody giganta e-commerce znowu rosną. Efekt Lewandowskiego?

Zalando, jedna z największych modowych platform internetowych znowu notuje większe obroty. Wydała dużo więcej na reklamę i marketing, w tym na kampanie ze znanymi sportowcami. Jej prognozy to ważna wiadomość dla sektora.

Publikacja: 06.08.2024 16:53

Po okresie spadku przychodów platforma e-commerce Zalando znowu rośnie po tym względem

Po okresie spadku przychodów platforma e-commerce Zalando znowu rośnie po tym względem

Foto: Martin Leissl/Bloomberg

Po okresie spadku przychodów platforma e-commerce Zalando znowu rośnie pod tym względem. Jej dane i prognozy to ważna wiadomość pokazująca, jak radzi sobie ten segment rynku, zatem zaglądamy do sprawozdania niemieckiej firmy, prowadzącej platformę internetową z odzieżą, obuwiem czy elementami wyposażenia wnętrz. 

Zalando: lepsze wyniki, ale zmiany w zarządzie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity
Handel
Kolejne podwyżki w sklepach. Co najbardziej podrożało? Ale są też obniżki
Handel
Coraz drożej na sklepowych półkach. Polacy się już przyzwyczaili