Polacy kupują używane produkty luksusowe. Która marka króluje?

W ubiegłym roku 30 proc. Polaków kupiło co najmniej jedną luksusową rzecz z drugiej ręki, płacąc za nią nawet ponad 500 euro.

Publikacja: 11.07.2024 18:05

Polacy kupują używane produkty luksusowe. Która marka króluje?

Foto: AdobeStock

64 proc. polskich respondentów kupuje luksusowe rzeczy z drugiej ręki w sieci - wynika z badania przeprowadzonego w maju 2024 roku przez agencję badawczą Stem Mark na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-50 lat. Co więcej, wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Vinted pokazują, że jakość jest kluczowym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe dotyczące używanych luksusowych, zaraz po cenie i stylu. A osoby o zasobniejszym portfelu stawiają na pierwszym miejscu styl i widoczne logo.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity
Handel
Kolejne podwyżki w sklepach. Co najbardziej podrożało? Ale są też obniżki
Handel
Coraz drożej na sklepowych półkach. Polacy się już przyzwyczaili