Aktualizacja: 25.11.2020 10:26 Publikacja: 24.11.2020 21:00
Foto: Shutterstock
Zamknięci w domach Polacy stawiają na wygodę i kupują głównie sportowe ubrania. Choć zawsze były popularne, to jednak z powodu pandemii obserwujemy prawdziwy odwrót od mody formalnej, w sklepach sportowych niektóre linie już się wyprzedały.
– Nie ma obecnie większych braków odzieży. Dostawy są realizowane bez opóźnień. W związku z zamknięciem klubów fitness wzrósł popyt na akcesoria do ćwiczeń w domu – wyjaśnia biuro prasowe sieci Decathlon. – Zakupy odzieży po wiosennym lockdownie wróciły do normalnego stanu. Widzimy, że Polacy doceniają aktywność fizyczną jeszcze bardziej niż dotychczas – nie tylko akcesoria fitness cieszą się ogromną popularnością, ale także rowery, turystyka czy morsowanie – zaznacza.
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas