Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 17:42 Publikacja: 06.06.2024 04:30
Spojrzeniem zapłacą na początek klienci pięciu salonów Empik w Polsce
Foto: AdobeStock
Biometria wchodzi coraz mocniej na rynek, i to nie tylko płatności. Z badań firmy Minds & Roses wynika, że już 80 proc. respondentów przyznaje, iż korzysta lub korzystało z zabezpieczeń biometrycznych, a wśród osób w wieku 18–25 lat praktycznie każdy miał z nimi kontakt.
Biometria to pomiary i analiza unikalnych cech fizycznych ludzi, które są następnie wykorzystywane do ich identyfikacji. Od niedawna można mówić o początku uwierzytelniania biometrycznego jako formie identyfikacji i kontroli dostępu: do kont bankowych, telefonów, ale i np. budynków.
Od czasu zawarcia w Genewie tymczasowego porozumienia w sprawie ceł między USA a Chinami, negocjacje stron utknę...
Najczęściej deklarują to w stosunku do takich kategorii produktów, jak sprzęt elektroniczny czy meble. Na tle in...
Drastyczne załamanie liczby urodzeń powoduje, że tylko w trzy lata sprzedaż głównych kategorii produktów dla dzi...
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Niemiecki producent słodyczy Haribo wycofuje ze sklepów żelki „Happy Cola F!ZZ” i ostrzega klientów: nie jedzcie...
Groźba nowych cel Donalda Trumpa sprawiła, że eksport leków i zegarków ze Szwajcarii zmalał w kwietniu o 9,2 pro...
W ciągu roku wydatki w sieci zwiększył co trzeci konsument, co jest najwyższym wynikiem spośród analizowanych ry...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas