Aktualizacja: 10.04.2025 07:31 Publikacja: 08.05.2024 14:17
Foto: Adobe Stock
Popularna japońska marka odzieżowa kontynuuje podbój Europy, stając do konkurencji z takimi dużymi graczami, jak szwedzki H&M czy hiszpański Inditex, właściciel Zary. Do polskiego rynku sieciówka podeszła jednak ostrożnie. We wrześniu 2022 roku Uniqlo otworzyło w Warszawie placówkę w formacie pop-up. Tymczasowy sklep prowadzony w ramach eksperymentu do dziś znajduje się w pasażu handlowym Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej.
Chiny i UE nakładają na USA cła odwetowe. Zaostrzenie wojny handlowej uderza w giełdy. Rośnie też rentowność obl...
Po lekkim wyhamowaniu cen w lutym nie ma już śladu. W marcu było aż 6,7 proc. drożej niż rok temu, co jest fatal...
Stany Zjednoczone zawieszają cła nałożone na 75 krajów na okres 90 dni. Prezydent USA Donald Trump napisał na po...
Po raz pierwszy Allegro nie jest najpopularniejszą witryną, jeśli chodzi o serwisy e-handlowe w Polsce. Lepszy w...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Indyjski eksporter krewetek Coastal Corp. podał, że większość jego klientów w USA chce wziąć na siebie wyższe ko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas