Aktualizacja: 20.04.2025 20:15 Publikacja: 07.03.2023 13:49
Foto: shutterstock
Sprzedaż za pośrednictwem platformy Zalando w 2022 r. wyniosła 14,8 mld euro co oznacza wzrost 3,2 proc. w ujęciu rocznym. Przychody grupy spadły 0,1 proc. do 10,3 mld euro. Rok wcześniej firma wykazywała dynamiki w okolicach 30 proc. zatem zmiana jest duża. Skorygowany EBIT spadł z 468,4 mln euro w 2021 r. do 184,6 mln euro.
- Wyzwania roku 2022 wymagały od nas skupienia się na rentownym wzroście, działaliśmy szybko i zdecydowanie, wprowadzając środki poprawiające marże, takie jak wprowadzenie minimalnych wartości zamówień — mówi dyrektor finansowa Sandra Dembeck. - Bilans pozwala nam nadal inwestować w nasze strategiczne priorytety - dodaje. Firma wyjaśnia, że kluczowe dane finansowe za 2022 r. mieściły się w zakresach wcześniej podawanych, pomimo trudnej sytuacji gospodarczej.
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny to święta ruchome, które w tym roku wypadają 20 i 21 kwietnia. W tych dniac...
Według ostatniego sondażu Agencji Badawczej Difference 75 proc. Polaków ma przynajmniej jeden rower, a prawie 25...
Wskutek konfliktu handlowego z USA Niemcy mogą zostać zalane tanim importem z Chin – ostrzega Friedrich Merz.
W Wielką Sobotę, 19 kwietnia większość supermarketów, hipermarketów i dyskontów będzie pracować do godz. 13:00....
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
„Cła są dźwignią polityczną o niezamierzonych konsekwencjach” – pisze WTO w raporcie z frontu wojny celnej. Amer...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas