Polski e-sklep przejęciami umacnia się w regionie

Answear.com podpisał umowę warunkową na nabycie marek Sneakerstudio i PRM, mocnych graczy w sprzedaży odzieży i obuwia streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 09.02.2023 22:33

Polski e-sklep przejęciami umacnia się w regionie

Foto: materiały prasowe

Answear.com to jedna z największych platform sprzedaży odzieży i obuwia w Polsce, z blisko 1 mld zł przychodu w 2022 r. Teraz kupuje za własne akcje innych sprzedawców. Sneakerstudio działa w segmencie sneakers & streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej. Ma w ofercie produkty marek takich jak Adidas Originals, New Balance, Carhartt czy Veja. Firma prowadzi sklepy internetowe w krajach regionu, a także sprzedaje na rynkach zachodnio-europejskich, m.in. poprzez globalną witrynę prowadzoną w języku angielskim. Z kolei PRM to nowy koncept, który wpisuje się w obecne trendy rynkowe i oferuje produkty z segmentu luxury streetwear & fashion. Pomimo wczesnego etapu rozwoju, udało się już pozyskać wiele znanych i cenionych na zachodzie Europy marek takich jak Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV czy Rick Owens. Sprzedaż odbywa się poprzez globalną witrynę internetową, a butik marki znajduje się przy ulicy Świętokrzyskiej 16 w Warszawie.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Zamykają się drzwi do Królewca. Rosjanie grożą zajęciem Litwy w jeden dzień
Handel
Biały Dom zawiesza cła na auta i części z Kanady i Meksyku. Na razie na miesiąc
Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni