Aktualizacja: 10.12.2020 14:38 Publikacja: 10.12.2020 14:38
Foto: Bloomberg
Pop Mart to największy chiński producent figurek. W ofercie ma figurki różnych wzorów, w tym np. postacie z japońskiej serii Pokemon. Sprzedawane przez firmę z Pekinu zabawki cieszą się olbrzymią popularnością wśród chińskich millenialsów, którzy kolekcjonują je wręcz nałogowo wydając na nie równowartość kilkuset dolarów rocznie.
To dzięki milionom fanów chińska firma mogła zebrać w ofercie publicznej 676 mln dolarów i w piątek zacznie być notowana na giełdzie w Hongkongu. Analitycy spodziewają się, że kurs otwarcia może być o ponad 100 proc. wyższy od ceny z oferty, która wynosiła 38,5 dolara hongkońskiego za akcję. Wejście na giełdę z taką przebitką nie zdarza się często.
Według ostatniego sondażu Agencji Badawczej Difference 75 proc. Polaków ma przynajmniej jeden rower, a prawie 25...
Wskutek konfliktu handlowego z USA Niemcy mogą zostać zalane tanim importem z Chin – ostrzega Friedrich Merz.
W Wielką Sobotę, 19 kwietnia większość supermarketów, hipermarketów i dyskontów będzie pracować do godz. 13:00....
„Cła są dźwignią polityczną o niezamierzonych konsekwencjach” – pisze WTO w raporcie z frontu wojny celnej. Amer...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Armia rosyjskiego agresora stała się skrajnie zależna od dostaw amunicji artyleryjskiej z Korei Północnej. Sprze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas